ChiqCare Woonzorg biedt mensen met een Wmo-, of Wlz-indicatie woonbegeleiding en dagbesteding.
Elk jaar levert ChiqCare een kwaliteitsrapport op waaruit blijkt hoe zij in afgelopen jaar zorg hebben verleend en met welke doelstellingen zij het nieuwe jaar ingaan. Zij vinden het belangrijk dat dit officiële document de sfeer uitademt die de medewerkers in hun dagelijks werk voor bewoners creëren. Ik mocht zowel tekst als opmaak voor het kwaliteitsrapport van 2019, 2020 en 2021 verzorgen.
Bovendien is ChiqCare bezig een kwaliteitsslag te maken op het gebied van interne en externe communicatie. Daarvoor heb ik intern onderzoek gedaan naar de behoeften van medewerkers. Aan de hand daarvan is een communicatieplan ontstaan waarin heel concreet verschillende middelen worden uiteengezet. Van nieuwsbrief tot vacatureteksten en van protocollen tot social media. Een deel van dat plan voer ik mee uit en vervolgens formuleer ik samen met de directeur een functieprofiel waarmee ChiqCare een passende communicatiemedewerker kan gaan werven die de draad oppakt.