Ondernemen is meedenken

Way of Wine

Jeroen Verdonk levert wijn aan eersteklas horecazaken in heel Nederland. Jeroen snapt dat je als ondernemer nooit stil mag staan. Zo startte hij in de coronaperiode Juichwijnen, samen met Claudia van Dongen, omdat de horeca stil kwam te liggen. 

Voor Way of Wine mocht ik nieuwe website teksten maken. Maar een belangrijker onderdeel van de opdracht vond Jeroen zijn klantportaal, waar ondernemers hun wijn kunnen bestellen. Ondanks een volledig geautomatiseerd systeem bleef hij namelijk bestellingen op bierviltjes binnenkrijgen. Aan de hand van een klantreis deed ik aanbevelingen voor het klantportaal, die in samenwerking met senior developer en online marketeer Jannes Beterams zijn uitgevoerd. Nu komen de bestellingen gewoon binnen via het klantportaal 😉

Bovendien ontwikkelde ik voor Way of Wine een magazine dat Jeroen gebruikt als visitekaartje. Het magazine bevat verhalen over wijn en de passie en expertise die Jeroen heeft. Een visitekaartje en dus tegelijkertijd een interessant boekje voor iedereen die zijn (potentiële) klanten bezoekt.  

Magazine Way of Wine